II Sarmacka Sesja RPG

8rdo.jpg

Wiele piasku przesypało się przez klepsydrę od czasu kiedy po raz ostatni zwołano na wyprawę wojowników wszystkich Krain Sarmackich. Oręż rzucony w kąt pokryła gruba warstwa kurzu, pajęczyn i zapomnienia. Po łupach z ostatniej wyprawy zostało jedynie wspomnienie i ciągotka do alkoholu. Mięśnie zwiotczały, brzuchy urosły a Sarmacja nie strzeżona przez swoich bohaterów stawała się miejscem coraz bardziej niebezpiecznym.

W szczególnie trudnej sytuacji znalazła się Gellonia i Starosarmacja, którą to upodobał sobie Dartan – straszliwy smok. Miejscowi powiadają, że dawniej mieszkał on w Rezerwacie Smoków i był stworzeniem przyjaznym ludziom. Niestety po upadku Rezerwatu smoki znowu zaczęły być traktowane jak szkodniki i zabijane na potęgę. Zaufanie Dartana zostało bezpowrotnie utracone, a sam gad stał się zaciekłym wrogiem mieszkańców Sarmacji.

Ataki Dartana, początkowo sporadyczne, zaczęły przybierać na intensywności. Gad łupił skarby, równał wioski z ziemią i pożerał ich mieszkańców. Plotka głosi, że nawet JKM Tomasz Ivo Hugo postanowił odwołać wizytę gospodarską w GiS z obawy o życie członków swojego Dworu. Chociaż wieść ta nie została nigdy oficjalnie potwierdzona mieszkańcy postanowili raz a dobrze pozbyć się kłopotliwego sąsiada.

Wielu śmiałków wyruszyło na poszukiwania jamy smoczej i wielu skończyło jako przystawka do smoczej kolacji. W końcu się udało. Kilka dni temu ze swej wyprawy do Nadziei powrócił Rufus Forseti, który to zupełnie przypadkowo odkrył, że smok zamieszkał w jamie pod Wzgórzem Książęcym.

Iskra nadziei zapłonęła w sercach mieszkańców GiSu. Dumali oni przez wiele godzin, aż w końcu postanowili wysłać na spotkanie gada drużynę bohaterów, którzy to mieliby zabić potwornego gada. Wici rozesłano na cztery strony świata. Na ochotników postanowiono czekać do 15.12.2013 roku. Wtedy to drużyna, bez względu na swoją wielkość będzie musiała wyruszyć.

(Informacja techniczna: Gra rozpocznie się 16.12.2013 roku i potrwa około 3 tygodni. Oczywiście przewidziana jest przerwa na Święta i Sylwestra).

Poniżej znajdziecie przypomnienie odnośnie Ras i profesji. Zgłaszajcie chęć udziału w zabawie w tym wątku podając Nazwę bohatera, rasę oraz profesję.



Rasy

A teraz kilka słów o rasach. Żeby zanadto nie komplikować systemu postanowiliśmy wprowadzić trzy rasy: krasnolud, elf i człowiek. W zależności od tego, którą rasę wybierzecie zyskacie dwie dodatkowe umiejętności. I tak: krasnolud poza umiejętnościami dostępnymi dla każdego będzie mógł również rozkruszać skały i walczyć na topory , elf zyska umiejętności łucznika oraz władcy roślin natomiast człowiek posiądzie władzę nad zwierzętami oraz zdobędzie umiejętność walki wręcz. Ponieważ wszyscy, którzy wezmę udział w zabawie wystartują jako drużyna radzę tak dobierać rasy, żeby uzupełniać się nawzajem w umiejętnościach.

Profesje

Nie tylko od umiejętności będzie jednak zależało to, co dana postać potrafi, równie ważna będzie profesja, która rozszerzy wachlarz umiejętności bohatera o kolejna 3 pozycje. Do wybory mamy do wyboru: czarodzieja, awanturnika, złodzieja oraz mnicha. I tak:

Czarodziej jak nie trudno się domyślić, będzie w stanie rzucać klątwy i uroki, a jego największą bronią są zaklęcia. Umiejętności jakie zyskuje postać gracza, który wybierze tę profesję to: przewidywanie przyszłości, spowolnienie akcji (dodatkowy ruch w następnej sesji) oraz rzucanie zaklęć.

Awanturnik uwielbia walkę. Może walczyć z każdym i o wszystko, nie kierując się żadnymi zasadami, nie ma dylematów natury moralnej. Jego specjalne umiejętności to: szermierka, oszustwa oraz zastawianie zasadzek.

Złodziej okaże się nieodzownym pomocnikiem w sytuacji, gdy drużyna będzie musiała wykraść informacje lub przedmioty. Warto zauważyć przy tym, że jest to postać najcichsza w całej ferajnie. Jego dodatkowe umiejętności to: omijanie pułapek, bezszelestne poruszanie się oraz otwierania zamków.

Mnich to profesja ostatnia, ale wcale nie najmniej ważna. Dzięki jego umiejętnością możliwe będzie leczenie ran członków drużyny, zarówno tych cielesnych jak i duchowych. Jego specjalne umiejętności to: zdejmowanie uroków i klątw, leczenie ran oraz wzmacnianie motywacji.



Co do zasad: pozostają one takie, jak w przypadku ostatniej sesji. Chętnych by przypomnieć sobie co i jak odsyłam do artykułów:
http://www.sarmacja.org/artykul/pokaz/3077
http://www.sarmacja.org/artykul/pokaz/3142
Dotacje
0,00 lt
Nikt jeszcze nie zasponsorował tego artykułu.
Serduszka
6 227,00 lt
Ten artykuł lubią: Leszek de Ruth, Vladimir von Hochenhaüser, Karolina Aleksandra, Ivan von Lichtenstein, Gustaw Witkowski, Paulus Buddus, Krzysztof von Thorn-Macak, Adam Gabriel Grzelązka, Krzysztof Czuguł-Chan, Jan via Teutończyk, Fryderyk von Hohenzollern.
Komentarze
Vladimir von Hochenhaüser
Szach na elfa czarodzieja!
Odpowiedz Permalink
Karolina Aleksandra
Człowiek czarodziej :) Mam nadzieję, że tym razem więcej się będę mogła zaangażować :)
Odpowiedz Permalink
Krzysztof von Thorn-Macak
Tym razem krasnoludzki awanturnik. Aaaaaaargh!
Odpowiedz Permalink
Ivan von Lichtenstein
Krasnoludzki awanturnik tez !
Odpowiedz Permalink
Gustaw Witkowski
Człowiek, mnich , Rufus :)
Permalink
Paulus Buddus
człowiek złodziej :)
Odpowiedz Permalink
Adam Gabriel Grzelązka
Zgłosiłbym się na Elfa-Awanturnika. Liczę, ze pomożecie i poprawicie, jeśli będę strzelał gafy :)
Permalink
Calisto Norvegicus-Chojnacka
Możesz na nas liczyć :)
Odpowiedz Permalink
Krzysztof von Thorn-Macak
No to zaczynamy narrację
Elfi pomiot się znalazł, TFU! ;)
koniec narracji
Odpowiedz Permalink
Jan via Teutończyk
Fajna zabawa ale czasu i chęci brak ;)
Odpowiedz Permalink
Calisto Norvegicus-Chojnacka
Kto Wie, może następnym razem będzie Pan w stanie z nami zagrać :)
Odpowiedz Permalink
Krzysztof von Thorn-Macak
A tak przy okazji - kiedy zaczynamy i może jakiś link do odpowiedniego miejsca na forum by wrzucić?
Odpowiedz Permalink
Calisto Norvegicus-Chojnacka
Zapisy są do dziś, do północy. Zaczynamy jutro. Wrzucę artykuł z informacją co, jak i gdzie.
Odpowiedz Permalink

Musisz się zalogować, by móc dodawać komentarze.